INTREBARI FRECVENTE

Culoarea reala a produsului este la fel ca cea  din fotografiile prezentate pe site sau pot exista unele diferente de culoare/nuanta?

Echipa noastra face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in site, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site. Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare/nuante intre cele afisate pe monitorul/dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

Cum comand?

  • Prin plasarea unei comenzi direct pe website-ul nostru
  • Telefonic – Ne puteti contacta telefonic pentru a plasa o comanda la unul dintre numerele de telefon : 0771706646 in intervalul orar : Luni – Vineri 09.00 – 18.00
  • Pe instagramul nostru – Licurici Bebe
  • Pe facebookul nostru – Licurici Bebe Facebook

Cum platesc?

RAMBURS – Platesti coletul in momentul in care curierul ti-l livreaza.
ONLINE CU CARDUL prin serviciul Mobile Pay – Platesti online cu cardul la finalizarea comenzii.

Ce fac daca nu se potriveste marimea?

Nu este nicio problema, echipa noastra vine in sprijinul dumneavoastra si va pune la dispozitie schimbarea marimii produsului daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
 Solicitarea schimbului sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;
 Produsele trebuie returnate in aceleasi conditii in care au fost primite, fara urme de uzura, ambalate intr-un ambalaj suplimentar de protectie (sac plastic / punga / folie ) si cu etichetele originale.Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea efectuarii schimbului.Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon 0771706646 si sa ne informati ca doriti schimbarea de marime a produsului / produselor comandate.
•Plata transportului va fi suportata de catre dumneavoastra.
 In cazul in care produsul comandat nu mai este disponibil in stoc, va puteti orienta catre un alt model, valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produsului ales si va fi expediat catre dumneavoastra, taxele de transport fiind suportate in totalitate de compania noastra. Valoarea noului produs trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea produsului returnat.

Doresc alt model sau culoare!

Daca va razganditi asupra culorii sau modelului, echipa noastra va pune la dispozitie schimbarea culorii sau a modelului comandat, doar daca sunt respectate urmatoarele conditii:
 Costurile de transport  vor fi suportate de dumneavoastra.
 Solicitarea schimbului sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;
 Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil,sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea efectuarii schimbului, tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon: 0771706646 si sa ne informati ca doriti schimbarea de marime a produsului / produselor comandate.IMPORTANT
 Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produsului ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra taxele de transport fiind suportate de dumneavoastra.
 Valoarea noului produs trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea produsului returnat.

Cand primesc produsele si cum returnez un produs?

Pentru detalii despre livrare si retur vizitati sectiunea Livrare/ Retur.

Produsele personalizate se pot returna?

Produsele care au fost personalizate la cerere cu data, nume, desenul cerut de dvs. nu se pot returna sau schimba.